Årsmøte 2012

Har du lyst til å være med på å forme fremtiden for spesialkaffemiljøet i Norge?

SCAE Norge inviterer nå alle interesserte i å delta på en work-shop der fremtiden for SCAE Norge skal formes. Årsmøtet vil bli avholdt i Oslo-området mandag den 19. november 2012. Sett av datoen allerede nå!

Under årsmøtet 2012 skal alle få anledning til å si sin mening om SCAE Norge sin fremtid. Formatet for de neste års Norgesmesterskap vil blant annet stå på agendaen. Generalforsamling vil holdes ila. årsmøtet.

Har du innspill til agendaen? Ta kontakt med: alfkramer@remarc.no
Ønsker du å bli med i styret i SCAE Norge, ta også kontakt med Alf.

Mer informasjon om påmelding, tidspunkt, sted, agenda og invitasjon kommer.

Sett av datoen allerede nå!

Aktivitetskalender

I hovedmenyen øverst på denne siden finner du nå en link til en kalender. Denne kalenderen vil i fremtiden inneholde alle aktiviteter som er av interesse for spesialkaffebransjen i Norge. Skal du avholde en kaffesmaking, et kurs eller et annet interesant arrangement du mener er interessant for SCAE.no sine lesere kan du sende en e-post til web@scae.no så legger vi til arrangementet i kalenderen.

Du kan abonnere på kalenderen i iCal, Google Calendar,  Outlook, Windows kalender etc.

Vi vil nå minne om at det avholdes et dommerkurs for de som ønsker å dømme i VM 2013 allerede 8-9 Oktober, i Malmö, Sverige. Les mer her: http://scae.no/ai1ec_event/wce-dommerkurs/