NM 2012 og Generalforsamling 2011

Styret i SCAE Norge har gleden av å annonsere arena for neste års Norgesmesterskap i Kaffekunst;

Rica Maritim Hotel Haugesund
26. – 29. april 2012

Arrangementet er et samarbeid mellom SCAE Norge, Destinasjon Haugesund & Haugalandet AS, Rica Maritim Hotel, Totalen Kaffebar, sponsorer og lokale krefter som nå tar fatt på arbeidet med planlegging av neste års vakre kaffe-­‐eventyr.

Regionale mesterskap vil bli avviklet i perioden februar – mars. Det vil kun bli arrangert RM i de fire største byene; Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger. Det vil også bli gjennomført dommerkalibrering i Oslo i overgangen januar – februar.

Preliminær innkallelse til Generalforsamling i SCAE Norge

Vi har gleden av å invitere alle medlemmer, og andre som ønsker å delta, til årets Generalforsamling. Vi avholder Generalforsamlingen hos

Norsk Kaffe Informasjon
Nils Juels gate 16 i Oslo
Lørdag 29. Oktober kl. 1400 – 1600

Agenda;

• Årsberetning
  • Regnskap
  • Valg
  • Presentasjon av NM 2012 Haugesund
  • Representanter fra Haugesund og Arrangementskomiteen vil presentere planene for neste år NM

SCAE Norge er som dere alle vet en frivillig organisasjon, drevet av personer med lidenskap for kaffe og vår fantastiske bransje. For å kunne fortsette arbeidet er vi avhengig av flere ildsjeler. Om du vil være med i styret eller i en av arbeidsgruppene til NM så er du hjertelig velkommen. Ta kontakt med oss.

Saker som ønskes tatt opp på årets Generalforsamling må sendes inn til styret innen 10. Oktober 2011. Påmelding eller kommentarer til Generalforsamling sendes til arrangement@scae.no

VELL MØTT!

Hilsen Styret i SCAE Norge